Gägend un Ümwelt 1750 bet 1800

Kahlslag in de Gägend bi Rehna, Enn vun dat 18. Johrhunnert

Ein Edikt vun 1773 befat‘ sick dormit, dat de Eiken schont warden sallen un dat ok dorför sorgt warden sall, dat miehr Eiken plant‘ warden. Dat is dat ierste Mal, dat‘n sick Gedanken makt üm eine Oort Boom, de weniger ward.

De Gordenkunst stellt nu dat Natürliche vörnan. De Gorden vun Hohenzieritz is an dat Enn‘ vun dat 18. Johrhunnert ein vun de modernsten in den Sinn vun "Nutz un Zierraten" in Mäkelborg. De Schlottpark is ein vun de schœnsten Gordendenkmäler in‘t Land un de öllst‘ Landschaftspark nah de engelsch‘ Oort un Wies in de Gägend.

Andreas August Rhode, Fischland, Darß und Zingst, 1761
Andreas August Rhode, Fischland, Darß un Zingst, 1761

De Lanneherren warden gewohr, dat ‘n de Bööm schützen mœt.

Ok de Gordenkunst nimmt sik ‘n Ogenspeigel an "Nützen un Zierraten".De Barockpark vun Heinrichsruh, de 1750 ensteiht, is hüüt ein vun de an besten erhollenen Parks.

Gifft kein Utstellungsstücken för disse Utwåhl

Krich mihr œwer disse Tiet tau weiten