Gägend un Ümwelt 1550 bet 1600

Schlosspark Güstrow
Renaissancepark bi‘t Schlott Güstrow,
anleggt üm 1590

De Renaissance glöwt an den Park as dat Idealbild vun de Utsöhnung vun den Minschen mit de Natur. De Park ward tau Kunst. Skulpturen, Gordens tau’n dorin Verbiestern, Bosquets un Waterspäle warden in de Gägend symmetrisch-geometrisch buugt. Se sünd ahn Bööm anleggt. Mit lütte Knicks un Blaumenbedden blieben sei so, dat‘n œwerallhen kieken kann. In de Mod sünd so’ne Anlagen, de an suutsche Häng‘ liggen mit Bäken un Dieken.

Peenestrom bei Lassan
Diek an den Peenestrom bi Lassan (© Elisauer via Wikimedia Commons [CC BY-SA 3.0])

In de Gägend bi Ueckermünn un Randow warden väle teigelien up‘n Hupen buugt, denn dor gifft dat väl Klei uttaunützen. Väle lütte Kieskuhlen maken dat, wat de Iestiet trüchlaten hett, tau Geld.

Gifft kein Utstellungsstücken för disse Utwåhl

Krich mihr œwer disse Tiet tau weiten