Forschen un liehrn | 1950 bet 2000 | Mecklenburg-Vorpommern

Stunnentafel för de allgemeinbildend‘ polytechnisch 10-Klassen-Oberschaul

360° Ansicht
  • 1959

Dörch den „Ünnerrichtsdag in de Produktschion“ (hochdüütsch Afkörtung: UTP) orrer bi de „Inführung in de sozialistischen Produktischion“ (hochdüütsch Afkörtung: ESP) sall „gesellschaftlich nützlich“ arbeit warden. De Schäulers gahn in Volkseigen Bedriebe (VEB) orrer up Volkseigen Gäuder (VEG) orrer up de LPG (Landwirtschaftlich‘ Produktschionsgenossenschaft) un arbeiten dor. De Liehrplan schrifft vör: „ De polytechnisch Billung un Erziehung bringt ‘ne besünners gaude Verbinnung vun Schaul mit Läben, vun Theorie mit de Praxis. De polytechnisch Erziehung ward makt in den Warkünnerricht, bi UTP un ESP, Technischet Teiknen un Mathematik orrer Naturwissenschaft. Ok all de anner Ünnerricht sall mit de sozialistischen Produktschion verbunnen warden.“

Text: S. Ka.

Dat Originalutstellungsstück finnst du hier:

Landschulmuseum Göldenitz

Dit Utstellungsstück hüürt tau:

Landschulmuseum Göldenitz

Am See 7