Politik | 1950 bet 2000 | Vörpommern bet 1945

Nagelkrüz vun Coventry – Coventry Community of Cross of Nails

• Iesen, Holt, 2002, 15 cm hoch

An den 14./15.11.1940 ward de Kathedral vun Coventry (England) dörch düütsche Bomben ganz un gor dalbrennt. De Domprobst, Richard Howard, de tau de Tied dor warkte, hett drei grote Timmermannsnagels ut de Trümmers vun den Dackstauhl halen laten. Sei würden tau ein Krüz tausamensett. De Wüür "FATHER FORGIVE" (Vadder vergäw) hett hei in de stahn bläben Chorwand inschlahn laten. Vun disse Tied an ward dat Nagelkrüz an Kirchgemeinden gäben, dat sei Kraasch kriegen för ehr Arbeit för Versöhnen un för denn Frieden. As Teiken dorför kriggt jedein Nagelkrüzuurt ein Krüz ut drei Nagels vun Coventry, wat nah dat Original makt is.

Dat Historisch-Technisch Museum Peenmünn‘ kriggt 2002 dat Nagelkrüz vun Coventry as internatschionalen Uurt för Begegnung un Kultur för allens, wat sei för den Frieden daun.

Text: T. K.

gesprochen von Ulrike Stern

Dat Originalutstellungsstück finnst du hier:

Dit Utstellungsstück hüürt tau:

Historisch-Technisches Museum Peenemünde

Im Kraftwerk